Strona główna

Rogujski - Opony, felgi, wulkanizacja, akumulatory. Serwis pogwarancyjny.

Opony, felgi, wulkanizacja, akumulatory

Serwis pogwarancyjny

 

  • serwis olejowy
  • serwis hamulcowy
  • serwis zawieszeń
  • serwis układów kierowniczych
  • serwis klimatyzacji
  • serwis układów wydechowych
  • Diagnostyka komputerowa - kasacja błędów
  • Geometria zawieszenia
  • Alternatory
  • Rozruszniki


      

Certyfikat Filtron

oleje castrol

oleje mobill

oleje shell

 

 

 

 

 

 

 

 

Na temat geometrii kół tyle już napisano w internecie, że według mnie nie ma co dalej tworzyć nowych teorii.
Wiadomo jak duży wpływ na zużycie opon ma geometria oraz ciśnienie w kołach.
Wiadomo również jak ciężko utrzymać właściwy kierunek jazdy jeżeli jest niewłaściwa zbieżność kół zarówno z przodu jak i z tyłu.
Dlatego też zakład nasz wykonuję taką usługę we wszystkich modelach samochodów zarówno osobowych jak i dostawczych.
Przed dokonaniem pomiarów sprawdzamy stan zawieszenia. W momencie wykrycia nieprawidłowości usuwamy usterkę, a dopiero potem bierzemy się za regulacje zbieżności.
W przypadku kiedy klient ma własny zaprzyjaźniony serwis, gdzie może dokonać naprawy pozostaje nam tylko zaprosić klienta do naszego serwisu na regulacje zbieżności kół.

 

Wszelkich informacji na ten temat udzielamy

w godz 8.00 - 19.00 sob. 9.00 - 14.00

pod tel. 22 632 22 89; 22 837 90 92

w niedzielę nieczynne

Oferujemy Państwu tłumiki do aut osobowych, dostawczych. W swojej ofercie posiadamy wszystkie elementy układu wydechowego: począwszy od rur kolektorowych, poprzez katalizatory, tłumiki, tłumiki drgań, strumienice, a skończywszy na ozdobnych końcówkach oraz tłumikach sportowych. Posiadamy także nieodzowne podczas montażu tychże elementów akcesoria, takie jak: obejmy, uszczelki, zawieszenia gumowe i wiele innych

Bosal Ferroz Polmo

Układ wydechowy

 

 

Najczęstsze powody awarii katalizatorów

Katalizator jest częścią, która powinna działać w nowych samochodach długo. Są to przebiegi rzędu 250-300 tys. kilometrów. Jak pokazuje jednak praktyka, rzeczywistość jest zupełnie inna

Przyczyną tego stanu może być kilka powodów a mianowicie

1. Nagłe zmiany temperatury
Reaktor działa w wysokich temperaturach, które potrafią dochodzić do 500°C. Z tego powodu, właśnie tak niebezpieczne są dla tego układu nagłe zmiany temperatury. Chodzi oczywiście, przede wszystkim, o drastyczne wychłodzene, które może skutkować skruszeniem wewnętrznych struktur katalizatora. Przypadłość ta w szczególności dotyczy katalizatorów z wkładem ceramicznym, który jest mniej trwały od metalowego. Kiedy najczęściej dochodzi do takiej sytuacji? Na ogół  do wychłodzenia może dojść, gdy samochód przejeżdża przez dużą kałużę.

2. Nieodpowiednio rozgrzany silnik

Częstą przyczyną problemów z katalizatorem jest również długotrwała jazda z nieodpowiednio rozgrzanym silnikiem, przy wyraźnie wzbogaconej mieszance paliwowej. Problem powstaje, gdy niedopalone paliwo trafia do układu wydechowego, a w finale również do katalizatora lub katalizatorów. 

3. Instalacjc LPG

Poza trudnościami wynikającymi ze zmian temperatury, szybksze zużycie katalizatorów jest częstym problemem posiadaczy samochodów z instalacją gazową.  Na ogół jest to wina źle wyregulowanej instalacji LPG. Zbyt mocno wzbogacona mieszanka powietrzno-gazowa drastycznie przyspiesza proces zużycia reaktora, ze względu na większość ilość zanieszczyczeń dostających się do układu wydechowego. 

 Wymiana katalizatora to często koszty rzędu kilku tysięcy złotych. Warto o tym pamiętać zarówno w codziennej eksploatacji własnego auta

Podkategorie